Τα νέα του Ιερού Ναού μας για τον Μάρτιο

1. Φιλανθρωπικό έργο της Εκκλησίας μας
Ευχαριστούμε όλους όσοι καθημερινά συμβάλλουν με οποιοδήποτε τρόπο στο φιλανθρωπικό έργο της Εκκλησίας μας και υπενθυμίζουμε στην αγάπη σας ότι εισφορές μπορούν να γίνονταικαι στον πιο κάτω λογαριασμό:
Αρ. Λογαριασμού: 357034157613, ΙΒΑΝ: CY38 0020 0195 0000 3570 3415 7613 SWIFT/BIC: BCYPCY2N - ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΥΠΡΟΥ Αριθμός τηλεφώνου για υπηρεσία QuickPay: 99999122
Όλες οι εισφορές διατίθενται για την αγορά και διάθεση τροφίμων, φαρμάκων, ρουχισμού και ειδών καθαριότητας για άπορες οικογένειες καθώς και για την στήριξη αρρώστων αδελφών μας.

2. Θεμέλιος λίθος στο κοιμητήριο Αγίας Νάπας
Όσοι επιθυμούν να γίνουν κτήτορες της εκκλησίας και να γραφτούν τα ονόματα τους και των δικών τους για την ακολουθία της κτητορικής πράξης μπορούν να αποταθούν στον κ.Μάριο Πέροικο (τηλ. 23721465, 99637877).

3. Κατά το μήνα Μάρτιο ο Εσπερινός και το Μέγα Απόδειπνο αρχίζουν στις 5:00μ.μ. Ο Όρθρος τις Κυριακές στις 6:30-9:45π.μ.

Πέμπτη 7 Ιουλίου 2011

Στη Μένη, στον άγγελο που έφυγε τόσο νωρίς


Όταν ο Χριστός ζει μέσα στην οικογένεια,  η πίστη δεν αφήνει περιθώρια αμφισβήτισης για την Αιώνια Βασιλεία Του.
Μένη μου, αγαπημένε μου άγγελε, έφυγες νωρίς κι άφησες πίσω σου τα δυο αγγελούδια σου που αγαπούσες περισσότερο κι απ’ τη ζωή σου, κι εμάς που σ’ αγαπούσαμε και μας αγαπούσες και συ αφάνταστα. Όμως, άγγελέ μου δεν πέθανες, ζεις, και τώρα είσαι στην αγκαλιά του Ιησού μας, που τον επικαλέστηκες, και με τα τελευταία σου λόγια τον δόξαζες και το πρόσωπό σου έλαμπε σαν άγγελος.
Αυτή η εικόνα θα είναι πάντα μαζί μου. Κι όπως λέει η Αγία Γραφή, όποιος επικαλεσθεί το όνομα του Κυρίου θα σωθεί και συ το έκαμες, άγγελέ μου. Γι’ αυτό τώρα ο Κύριός μας Ιησούς σε κρατά στην αγκαλιά του και μαζί του είσαι χαρούμενη και ευτυχισμένη για πάντα. Αυτή είναι η μεγαλύτερη παρηγοριά που έχουμε τώρα εμείς όλοι που θα συνεχίσουμε να σ’ αγαπούμε πάντα, όσο θα ζήσουμε εδώ σ’ αυτήν την προσωρινή ζωή. Θα είσαι κάθε λεπτό μαζί μας και θα προσευχόμαστε να μας αξιώσει ο Κύριος Ιησούς μας να έρθουμε κι εμείς κοντά του, όπως είσαι εσύ τώρα, να ζήσουμε μαζί αιώνια.
Όμως, αγαπημένε μου άγγελε, μέχρι να γίνει αυτό, εμείς όλοι που σε αγαπούμε, ο παπάκης σου, που έτσι τον φώναζες, εγώ η μανούλα σου, ο Νίκος σου, που αγαπούσες τόσο πολύ, κι αυτός που σε αγαπούσε πάνω από τη ζωή του και έκαμε τα πάντα για να σε σώσει, τα αγαπημένα σου αδέλφια, η κουνιάδα σου η Δέσποινα, εγώ και η Άντρη σου, που μας ρωτούσες κάθε λίγο για τα μωρά σου, όταν είμαστε στην κλινική, όλοι μαζί, έχουμε ένα πολύ μεγάλο ιερό καθήκον: να σταθούμε δίπλα στα δυο αγγελούδια σου, και ο Χριστός θα τα προστατεύει και θα μας δώσει τη δύναμη, σ’ αυτό τον ανηφορικό δρόμο που έχουμε μπροστά μας, να τα βοηθήσουμε να μεγαλώσουν χαρούμενα κι ευτυχισμένα, να τα βλέπεις από ψηλά και να χαίρεσαι.
Δοξάζω τον Ιησού μου και τον ευχαριστώ που θα βοηθήσει και θα προστατέψει τα μωρά σου και θα μας δώσει παρηγοριά και δύναμη, διότι η έλλειψή σου είναι πολύ μεγάλη. Τον ευχαριστώ διότι τώρα είσαι τρισευτυχισμένη κοντά του, επειδή οι χαρές του κόσμου τούτου είναι ένα τίποτα μπροστά στη χαρά και την ευτυχία που ζεις τώρα εσύ στην αγκαλιά του.
Δοξασμένο το όνομα του Κυρίου μας Ιησού, που είναι η ελπίδα κι η παρηγοριά, η βοήθειά μας και πάνω απ’ όλα η σωτηρία μας. Καλή αντάμωση, Μένη μου, άγγελέ μου αγαπημένε.

Η Μανούλα σου
Κούλα Ποτονίδου

Αναδημοσίευση από: Εφημερίδα Σημερινή

Δεν υπάρχουν σχόλια: